متفرقه

دو بر یک به نفع جدیدالانتشارها

کتاب‌های سفر خروج، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب و اتاقی که در آن اتفاق افتاد سه عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر را در شهریور 99 به خود خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی موسسه انتشارات امیرکبیر، کتاب‌های «سفر خروج» اثر عبدالرحمان شرقاوی به ترجمه غلامرضا امامی، «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر زنده‌یاد مهدی آذریزدی و «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» اثر جان بولتون به سرپرستی ترجمه محمد معماریان سه عنوان پرفروش این انتشارات را در شهریور 99 به خود اختصاص دادند.

همچنین‌ رتبه‌های چهارم تا دهم فروش هم به ترتیب به این عناوین اختصاص پیدا کرد: شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری و ترجمه محمد قاضی، خال سیاه عربی اثر حامد عسکری، کمدی الهی اثر دانته آلیگیری و ترجمه شجاع‌الدین شفا، کودک من اثر دکتر جواد فیض، فیلسوفان بدکردار اثر نایجل راجرز و مل تامپسون و ترجمه احسان شاه‌قاسمی، ترجمه کلیه و دمنه ترجمه ابوالمعالی نصرالله منشی و مرشد و مارگاریتا اثر میخائیل بولگاکوف با ترجمه بهمن فرزانه.

در لیست 10 عنوان پرفروش شهریورماه 1399 کتاب‌های سفر خروج، خال سیاه عربی و اتاقی که در آن اتفاق افتاد در جایگاه‌های اول، سوم و پنجم قرار گرفته‌اند که همگی جزو جدیدترین آثار منتشر شده انتشارات امیرکبیر در چند ماه گذشته محسوب می‌شوند. خال سیاه عربی و اتاقی که در آن اتفاق افتاد هر دو در کمتر از 4 و دو ماه به چاپ ششم رسیده‌اند.

سفر خروج که رتبه اول فروش را به خود اختصاص داده نمایشنامه‌ای به قلم ادیب مصری عبدالرحمان شرقاوی است که به قیام امام حسین(ع) پرداخته است. این کتاب به سفارش آیت‌الله مرعشی نجفی ترجمه و به قیمت 35 هزار تومان از سوی انتشارات امیرکبیر روانه بازار نشر شده است. مجموعه هشت جلدی قصه‌های خوب برای بچه‌‎های خوب هم از آثار ماندگار زنده‌یاد مهدی آذریزدی است که قریب به نیم‌قرن است جزو پرفروش‌های امیرکبیر محسوب می‌شود. چاپ جدید این دوره 8 جلدی هم با قیمت 179 هزار تومان منتشر شده است. سومین رتبه فروش هم به اتاقی که در آن اتفاق افتاد اختصاص پیدا کرده است که خاطرات خودنوشت جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده است که با قیمت 75 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *