خبر

استقبال از سفرنامه سرزمین دوستداران بمب اتم

سه چاپ اول جدیدترین اثر انتشارات امیرکبیر سفرنامه ژاپن «کاهن معبد جینجا» در قالب پیش‎فروش به فروش رفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه انتشارات امیرکبیر سه هزار نسخه از کتاب کاهن معبد جینجا در قالب طرح پیش‌فروش انتشارات امیرکبیر به فروش رفت. این سه هزار نسخه همگی با امضای نویسنده بوده و برای مخاطبانی ارسال می‌شود که کتاب را در طرح پیش‌فروش خریده‌اند.

موسسه انتشارات امیرکبیر در طرح پیش‌فروش از ظرفیت آن دسته از کتابفروشی‌ها هم استفاده کرده است. لازم به ذکر است چاپ چهارم کتاب هم از امروز دوشنبه هشتم دی‌ماه وارد حلقه توزیع شده و در اختیار بازار نشر قرار می‌گیرد. کاهن معبد جینجا سفرنامه ژاپن اثر وحید یامین‌پور است که با نگاهی موشکافانه، ژاپن و مردم و جامعه این کشور را برای مخاطب فارسی‌زبان روایت می‌کند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «بعضی از رفقا به طنز افتاده‌اند که دیگر ز این سوال‌های سخت نپرسید، نکند این هیباکوشای 90 ساله که تشعشعات بمب اتمی را تاب آورده به خاطر سوال‌های ما آسیب ببیند. هیباکوشا ادامه می‌دهد: ما بمب اتم را دوست داریم چون این بمب اتم بود که به جنگ خاتمه داد! نمی‌دانم دقیقا چه چیزی باعث شد هیباکوشا لحنش را عوض کند و چنین اعترافی بکند! انگار او با این جمله احساس و درک اصلی مردمش را بازگو می‌‎کند!»

کاهن معبد جینجا در 212 صفحه به قلم وحید یامین‌پور و قیمت 35 هزار تومان به سعی انتشارات امیرکبیر راهی بازار نشر شده است.

برای خرید اینترنتی کتاب اینجا را کلیک کنید.

1 نظر در “استقبال از سفرنامه سرزمین دوستداران بمب اتم

  1. marjanasadi90 گفت:

    سلام، وقت بخیر
    پیشتر هم اعلام کرده بودیم که کتابها از سیزدهم دی ماه ارسال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *