شما درحال مشاهده نسخه آزمایشی سایت هستید

حاج مهدی نیکوروش

درگذشت خادم فرهنگ

با نهایت متاسف مطلع شدیم حاج مهدی نیکوروش از همکاران پیشکسوت فرهنگی استان یزد و از کتابفروشان خوشنام این شهر بعد از رنج بیماری دار فانی را وداع گفته است.

طبق آنچه خبرگزاری کتاب منتشر کرده، مهدی نیکوروش، ناشر و کتاب‌فروش یزدی، 50 سال در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی فعالیت کرد و سابقه فعالیت به عنوان کتابدار را هم داشته و همچنین از مدیران اسبق نهاد کتابخانه‌های استان یزد بوده است. وی زندگی خود را وقف کتاب و کتاب‌خوانی کرد و در مدت 70 سال زندگی خود توانست در این عرصه فعالیت‌های موثری داشته باشد.

وی از سال 47 فعالیت خود را در کتابخانه پارک شهر تهران آغاز کرد و از سال 55 به یزد منتقل و به‌عنوان مسئول امور کتابخانه‌های اداره فرهنگ و هنر آن زمان مشغول شد و در سال 77 بازنشسته شد و از آن به بعد در کتاب‌فروشی شخصی خود در خیابان امام خمینی(ره) یزد که پس از تعطیلی خانه کتاب راه اندازی کرد، در عرضه کتاب فعالیت داشت.

زنده‌یاد نیکوروش در طی دو دهه گذشته از همکاران خوب کتابفروش در شهرستان یزد بود که خاطرات نیکی هم از همکاری خود با موسسه انتشارات امیرکبیر در ذهن و زبان پرسنل این موسسه به یادگار گذاشته است.

موسسه انتشارات امیرکبیر این مصیب را به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و برای وی از درگاه ایزد منان طلب آمرزش و مغفرت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
حساب کاربری من
0 موارد محصول